Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas Dabar yra Pen Lap 22, 2019 1:38 am



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 
Gyvenimiški patarimai 
Autorius Žinutė
psichologas

Užsiregistravo: Ket Lap 11, 2004 6:47 pm
Pranešimai: 1849
Miestas: Vilnius
Standartinė Gyvenimiški patarimai
BENDRAUKITE

Ištyrus krūties vėžiu sergančias moteris paaiškėjo, kad ligonės, įstojusios į savitarpio psichologinės paramos grupes, gyvena daug ilgiau. Tad pasidalykite savo rūpesčiais su mylimais žmonėmis, draugais, ar su tais, kurie turi tą pačią bėdą. Tai sustiprins ne tik Jūsų psichiką, bet ir imuninę sistemą.

MUZIKA RAMINA

Tyrimais įrodyta, kad 70 - 80% ištirtų moterų daug mažiau skaudėjo, kai jos klausėsi muzikos. Nustatyta, jog muzika gali padėti, jei kamuoja įtampa ir nerimas. Jos klausantis lėtėja širdies plakimas, mažėja kraujospūdis bei streso hormonų koncentracija kraujyje.

ĮTAMPA IR RAUMENYS

Atsikratykite įtampos paeiliui įtempdami ir atpalaiduodami raumenis. Pradėkite nuo kojų pirštų: kuo smarkiau sulenkite juos 10 -čiai sekundžių ir tada atpalaiduokite taip pat 10 -čiai sekundžių.taip mankštinkite visus pagrindinius kūno raumenis, kildami aukštyn tokia seka: pėdos, kojos, liemuo, rankų pirštai, rankos, kaklas ir veidas.

ŠEKSPYRO IŠMINTIS

Tas pats įvykis vieną žmogų gali sugniuždyti, o kitą - įkėpti. Todėl pasistenkite stresinėse situacijose įžvelgti kuo daugiua teigiamų dalykų. Kaip rašė V.šekspyras: "Nėra nieko nei gero, nei blogo, tik mūsų mąstymas dalykus padaro vienokius ar kitokius."

APIE VARŽOVUS

Jeigu turite konkurentą - pasistenkite padaryti jam ką nors gero. Taip sėkmingiau išvengsite stresinės situacijos negu stengdamiesi jį "įveikti". O kai nebeliks įtampos, Jūs tapsite daug veiklesnis, ir viskas daug geriau seksis.

TVARKINGI NAMAI

Švariuose, tvarkinguose namuose ir darbo vietoje žmonės geriau susikaupia, didėja darbingumas, praeina pasimetimas. Psichologai nustatė, kad ir pats tvarlymosi procesas daugeliui vyrų ir moterų gali numalšinti nerimą ir stresą.

KARTU SU RŪBAIS

Po darbo greičiau persirenkite patogiais namų drabužiais. Pakeisti rūbų stilių - puikus būdas psichologiškai atsiriboti nuo stresų, susijusių su darbo aplinka - "nusimeskite" stresą drauge su rūbais.

NAMŲ DALELĖ

Įtampa verslo kelionių metu sumažės, jei turėsite su savimi namus primenantį niekutį. Nustebtumėt, kiek daug keliaujančių verslininkų vežasi savo lagaminuose net tokius mėgstamus anmų daiktus, kaip naktinė lempa, antklodė ar žaislinis meškiukas.

SPALVOS

Šaltos spalvos nuramina ir atpalaiduoja nervų sistemą. Ryškios, rėksmingos spalvos puikiai tinka energijai sužadinti, tačiau norėdami atsipalaiduoti geriau jų venkite.

NUPLAUKITE" STRESĄ

Nervų sistemos įtampą malšina hidroterapija. Prisileiskite vonią karšto vandens, įpilkite pusę puoduko karčiosios druskos ( magnio sulfato) ir mėgstamiausio vonios aliejaus.

MYLĖK SAVE

Retkarčiais save pagirkite - kartais tiesiog pasakykite sau:"Aš puikiai jaučiuosi", "Aš tikras šaunuolis". Tik neišmeskite iš galvos šito patarimo kaip kvailo, kol jo neišbandėte.

DAUG VAIDMENŲ

Gyvenime vaidinkite daug vaidmenų- būkite sutuoktiniai, tėvai, darbuotojai, draugai, mylimieji.Tryimai parodė, kad žmonės, turintys įvairiausių užsiėmimų, yra laimingesni, negu tie, kurie savo energiją išlieja siauroje srityje.

UŽKREČIAMAS LINKSMUMAS

Pasistenkite, kad jus suptų linksmi draugai, venkite niurgzlių ir amžinų sielvartautojų. Ne veltui Euripidas sakė: "Dviejų žmonių draugijoje negali būti vienas surūgęs, kitas - ne".

PYKTIS

Prieš išliedami pyktį, giliai įkvėpkite ir suskaičiuokite iki 10. Ši gudrybė sena, tačiau tikrai padeda lyg akimirksniu veikiantys raminamieji vaistai.

GILUS KVĖPAVIMAS RAMINA

Beveik neįmanoma nervintis tuo metu, kai giliai ir palengva kvėpuojate. Išbandykite tokį pratimą - atsigulkite ant nugaros ir uždėkite rankas ant pilvo. Tada iš ėto ir giliai įkvėpkite oro pro nosį. Taisyklingai įkvepiant rankos turėtų kilstelėti ir kryptelti į išorę. Įkvėpkite kuo giliau, o tada pamažu ir iki galo iškvėpkite. Pakartokite tai keletą kartų.

LAIMĖS FORMULĖ

Įsiklausykite į senovės kinijos išminčių patarlę: "Laimingas tas, kuris myli, turi ką dirbti ir ko nors tikisi".

PAVERKITE

Kad nugalėtumėt Jus apėmusią paniką, nustokite ją slopinti. Kuo daugiua Jūs bandysite atsilaikyti ir slopinti simptomus, tuo labiua jie gali iškeroti. Užuot sakęs:"Aš noriu išvengti nemalonių jausmų bet kokia kaina", geriau pasakykite sau:"Aš noriu susidoroti su panikos simpotmais." Paverkite, jei Jums norisi.nesenai buvo atlikti tyrimai, kurie parodė, kad verkiant dirginami vegetaciniai nervai, turintys ryšį su tomis galvos smegenų struktūromis, kurios atsako už mūsų emocijas, jausmus, nuotaiką. Tuomet šiose struktūrose prasideda slopinimas.

( Parengta pagal "Do- it-YourselfHealth" arba lietuviškai išleistą knygą "Patarėjas visiems, kurie ryžtasi gydytis patys",-Meralas, 2000)
http://www.psichoterapija.ot.lt/Psichol ... arimai.htm

_________________
Pas mus rašoma tik lietuvišku šriftu, susipažinkite su forumo taisyklėmis
http://www.baltai.lt/phpbbpsichologija/ ... 5ec4d1cec5


Ket Lap 03, 2005 6:37 pm
Aprašymas WWW
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1 pranešimas ] 


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007